czwartek, 14 listopada 2013

porozmawiajmy o butach :)

Lubicie ?:)
Jestem w trakcie poszukiwań zimowych butów dla Majci.
Odwiedzam dużo stron ale jeszcze nie wpadłam na to co chcę.
Pokażę wam kolekcję butów Majci, którę jeszcze mogłybyśmy założyć ;-)
Przy wyborze butów patrzę nie tylko na to czy są ładne
patrzę też na to by buty były ze skóry ponieważ w  butach z tworzyw sztucznych
stopa nie ma odpowiedniej wentylacji.
But musi mieć sztywny zapiętek
ale to chyba wszyscy dobrze wiemy.
Wiele butów mi się podoba
ale gdy je przymierzamy okazuję się,że mają wąskie 'noski' 
od razu z nich rezygnujemy.
BUT powinien być elastyczny ze sprężystą podeszwą , zginającą się na linii zginania palców z zabezpieczeniem antypoślizgowym.  

 NASZ NUMBER ONE ! nie dość, że piękne to świetnie trzymają nogę Majci. Maja je uwielbia

cudne buty.Maja latała w nich po sklepie jak szalona.Jednak Matka gapa i pomyliła pudła i wzięła za duże. A zwrócić już nie mogę :(
CCC
w tych butkach to tylko na długie spacery :) są bardzo stabilne,mają szerokie czubki. Zakup trafiony na 100% :)
Sklep Profilaktyczny MRUGAŁA
Butki zimowe. Maja je miała na jednym spacerze bo są bardzo ciepłe.Jak na razie jestem zadowolona
 Buty CCC

a to jest moja miłość. Pod każdym względem są idealne.Tyle już przeszły.Na jednym ze spacerów Majci ześlizgnął się but.Tata zadzwonił i tylko powiedział 'nie mam buta' po czym się rozłączył. Mama była załamana. W sklepie nie było już tego rozmiaru. Jednak po miesiącu ! rozumiecie po miesiącu dzwoni taty kolega z informacją,że ma naszego buta :)
MAYORAL<3
Leciutkie,mięciutkie,nogę dobrze trzymają :)
AIR MAX

pasują do wszystkiego:) i wydaję mi się,że Majci jest w nich wygodnie
CONVERSE

To samo tutaj :)
CONVERSE

A może wy polecicie mi jakieś butki na zimę ?:)






5 komentarzy:

  1. Na zimę polecam buciki ecco, buty ciepłe, nieprzemekalne i bardzo lekkie. Minus taki, że drogie, my kupiłyśmy używane w idelanym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Wielkie :) Pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nooo imponująca kolekcja:D chociaż powiem Tobie, że jak się do mojego mieszkania wchodzi to tych dZiecięcych bucików stoi dwa razy więcej ( no ale mam dwóch Chłopców) :) Moje dwie pary na krzyż a ich to już się na palcach dwóch dłoni nie zliczy;)
    wpadnieice do nas szukać Rudolfa?:)
    http://zawodkobieta.blogspot.com/2013/11/co-sie-stao-z-rudolfem-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. My juz znalazlysmy rudolfa !!:) sledzimy was:) kochana nasza kolekcja jest o wiele wieksza ale tu przedstawilysmy kolekcje ktpra mozemy jeszcze ubrac:D no to wesolo z dwoma chlopcami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Libster Award :)

    http://wikimua.blogspot.co.uk/2013/11/libster-award-dziekujemy.html

    OdpowiedzUsuń